ابزار نجاری و برقی

سایت خانه داریبخش نگهداری و نظافت لوازم خانگی

در این بخش از سایت آکاایران مطالبی در مورد ابزارآلات نجاری را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

به نقل از آکاایران: درودگری یا نجاری حرفه ای که به ساخت انواع محصولات چوبی می پردازد. درودگری فنی کهن است و انسان از ابتدای شهرنشینی نیز به درودگری و نجاری می پرداخته است. برای این اعمال نیاز به وسایل و ابزارآلات بسیار زیادی است که مجموعه ی آنها را ابزارآلات نجاری می نامند. با ما همراه شوید و این مطلب را مطالعه کنید.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

ابزار نجاری

آکاایران: همیشه برای راه اندازی یک کارگاه یا کسب و کار نیاز به ابزار و تجهیزاتی است که بنا به نیاز ها و شرایط موجود می تواند متفاوت باشد.و این تفاوت ها می تواند در اندازه ، توان ، قیمت و …. باشد. برای ساخت لوازم چوبی خواه و ناخواه نیاز به ابزاری مانند اره فلکه ، دستگاه 3 کاره یا 4 کاره , گندگی است که به نظر من  استفاده از این وسایل در محیط مسکونی کاری اشتباه است ، به دو دلیل : اول  در بیشتر از خانه ها فضای کافی برای نگهداری از این ابزار وجود ندارد و  دوم: به واسطه ی سر و صدا و خاک زیادی که تولید می کند موجب آزرده شدن همسایگان و اهالی خانه می شود.

اره فارسی بر : از این اره برای برش جوب در اندازه ها و زوایای مختلف استفاده می شود که بیشتر بحث زاویه چوب در این دستگاه مد نظر است.به عنوان مثل اگر در نظر دارید قاب عکس چوبی بسازید.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

اره فارسی بر

اره عمود بر چکشی: به وسیله ی این اره می توانید چوب را به هر شکلی که مد نظر دارید برش دهید و از قدرت عمل بیشتری بهره بگیرید .  به وسیله ی اره عمود بر می توانید چوب ها را به شکل منحنی به سادگی برش دهید.از این اره هم میتواند چوب را در زوایای مختلف برید ، اما دقتش به اندازه ی فارسی بر نیست.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

اره عمودبر

فرز دستی: از فرز دستی می توان استفاده های مختلفی کرد و به واسطه ی تیغه های متنوعی که دارد ، عملیاتی مانند ساخت زوار ، بارگیری از چوب,سوراخ کاری,ابزار زنی لبه های چوب ، درج اشکال مخلف بر روی سطح چوب و بسیاری از کار های دیگر، که به زیبایی و سرعت عمل در کار می انجامد. 

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

آکاایران: دستگاه فرز دستی

دریل ( مته برقی ): از این ابزار برای سوراخکاری چوب استفاده می شود که باید مته ی مخصوص چوب را برای این کار انتخاب نمود.بهتر است در زمان خرید دریل برقی ، مدل های دیمر دار را انتخاب کنید تا بتوانید جهت باز و بسته نمودن چوب هم ،  از آنها استفاده کنید.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

مته برقی

پیچ دستی: وظیفه ی نگهداری و اتصال بهتر بین قطعه های چوب را به عهده دارد . به عناون مثال برای پرس سرد ، پس از چسب کاری قطعات و اتصال آنها به یکدیگر ، از پیچ دستی برای وارد آوردن فشار به قطعات و اتصال درست و دقیق استفاده می شود.پیچ دستی در اندازه ها و کیفیت مختلف موجود است.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

پیچ دستی

پمپ باد: از پمپ باد میتوان  برای راه اندازی دستگاه منگنه کوب ، میخ کوب و خاکگیری تجهیزات استفاده کرد.اگر لوازمتان را پس از اتمام کار خاکگیری کنید ، عمر بیشتر و کارکرد بهتری خواهند داشت .نیاز نیست پمپ باد قوی و سنگین خریداری کنید ، مدل 50 لیتری آن برای شما کافیست و نیاز های شما را برطرف می کند.با نصب پیستوله و شیلنگ ارتباطی ،  برای رنگ آمیزی هم میتوانید از آن استفاده کنید.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

پمپ باد

منگنه کوب و میخ کوب:به وسیله ی این ابزار جانبی که به پمپ باد متصل می شود ، می توانید اتصالاتی موقتی ایجاد کنید تا سازه به صورت  موقت به یکدیگر متصل شود و پس از چسب کاری ، محکم  شود.منگه کوب در صنایع مبل سازی کاربرد فراوانی دارد.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

منگنه کوب

پیچ بند شارژی: استفاده از پیچ بند شارژی کار را آسان و سریع پیش می برد و عملیات باز و بسته نمودن پیچ ها در سریع ترین حالت ممکن صورت می دهد و به واسطه نداشتن سیم ، دست و پاگیر نیست و کار به آسانی انجام می شود.

ابزار نجاری برقی,ابزار الات برقی نجاری,فروش ابزار برقی نجاری

پیچ بند شارژی

لوازم دیگری که مورد نیاز است: تراز ، مداد ، چسب چوب ، چکش ، میخ ، متر ، انبر دست ، پیچ گوشتی دو سو و چهار سو ، میخ کش ، گونیا ، جعبه ابزار و بسیار لوازم دیگر که در حین کار به وجود آنها نیاز پیدا می کنید.

خرید یک ابزار باید بر حسب دارا بودن فضای شما و تعداد ابزار های شما باشد ، اگر می خواهید جعبه ابزار خریداری کنید باید به فضای خود دقت نمائید که اگر فضایی برای نگه داری جعبه ابزار ندارید می توانید کوچکترین سایز را انتخاب نمائید ، در هر حال عدم توجه در هنگام خرید جعبه ابزار باعث به هدر رفتن پول شما خواهد شد. جعبه های ابزار در سایز ها و اندازه های گوناگونی ارائه شده اند. جعبه های ابزار دارای انواع گوناگونی می باشد ، یک نوع از جعبه های ابزار ، به جعبه های ابزار لایه ای معروف هستند که دارای چندین لایه می باشند و در هر لایه می توان ابزار های مختلفی را قرار داد ، مثلا در لایه اول ابزار های دستی ، در لایه دوم پیچ و... به هر حال جعبه ابزاری خوب و مناسب کار است که به راحتی هر چه تمام تر بتوان آن را حمل و نقل کرد. بر اساس تعداد ابزار ها و اندازه آنها جعبه ابزار را خریداری کنید.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction