No result.

 

پمپ تزریق مواد شیمیایی چیست؟

پمپ تزریق مواد شیمیایی یا همان میترینگ پمپ برای تزریق کلر و اسید و باز استفاده میشود، دوزینگ اینتیبیتور و آنتی اسکالانت یا آنتی اسکیل نیز از مصارف پمپ تزریق است.

 

کدام قطعات پمپ تزریق مواد شیمیایی خراب میشود؟

یک پمپ تزریق مواد شیمیایی طول عمر زیادی داشته اما دیافراگم آن پس از مدتی با توجه به سرعت کارکرد پمپ و وجود ناخالصی و نحوه عملکرد پمپ از بین میرود همچنین بهتر است سیلینگ یا واشرها و اورینگ ها را بصورت دوره ای تعویض نمایید.

 

پمپ تزریق مواد شیمیایی

پمپ تزریق مواد شیمیایی

شرکت مهار فن ابزار آمادگی خود را جهت ارائه پیشنهاد قیمت و فنی سیستمهای دوزینگ و تزریق و کلرزنی همچنین پکیج کنترل آنتی اسکالانت و باز و اسید اعلام مینماید. تولید دوزینگ پمپ پرومیننت آلمان کاملا انحصاری بوده و فقط در کشور آلمان صورت میگیرد همچنین گارانتی یکساله از طرف نماینده پرومیننت جهت اطمینان بیشتر نسبت به این برند تامین می گردد.

 

کدام کشورها پمپ تزریق میسازند؟

تقریبا همه. با اینکه تقریبا همه فکر میکنند کیفیت پمپ تزریق ایرانی خیلی پایین باشد اما باید بگوییم پمپ ایرانی نسبت به نمونه های مشابه چینی و هندی بسیار مرغوب تر است. کشورهای چین و هند و ایتالیا و آلمان و امریکا عمده تامین کنندگان این بازار هستند.

 

کیفیت یا قیمت؟

هرچند در خیلی موارد قیمت بالاتر کیفیت را بهمراه دارد اما استثناهایی هم هست. مثلا پمپ چینی و ایتالیایی تقریبا یک کیفیت را دارد. همچنین برخی برندها بخاطر نبود لوازم یدکی در بازار تهران و نداشتن نماینده در ایران علیرغم سابقه خوب مشکلساز می شوند.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction