عاشق شیرینی هستید، این تست را از دست ندهید!

 

اگر بیسکویت های کاکائویی کرم دار را می پسندید: شما سرشار از الهامات و تفکرات تازه هستید، بهترین طریقی که دوست دارید شیرینی مورد علاقه تان را بخورید، کدام است؟ آن را به ۲ قسمت تقسیم می کنید؟ کرم آن را جدا می کنید؟ آن را در لیوان شیر خیس کرده و می خورید؟ به هر روشی که بیسکویت های کرم دار مورد علاقه تان را میل می کنید و از آن لذت خواهید برد. این شیرینی ها بیش از این که به دلیل مزه خوب شان معروف باشند، به دلیل تفکرات نوینی که شما پیرو آن هستید و از آن لذت می برید، معروفند! اگر شما این بیسکویت ها را دوست دارید، یک هنرمند با تصورات جالب هستید که این تصورات وذهنیات، لحظه ای شما را ترک نمی کنند، شما مسلما بارها و بارها از طرف دوستان تشویق می شوید و مورد توجه قرار می گیرید؛ شما پر از ایده های نو و جدید هستید و می توانید ایده های خوب خود را فروخته و ثروتمند شوید! امتحان کنید، حتما موفق می شوید!

 

شیرینی های ساده بیسکویتی یا ویفری: شما فردی با آگاهی و بینش بسیار و بافراست هستید، هرچند که این شیرینی های کره ای سنتی، خیلی مدرن و زیبا نیستند اما مزه خوب و عالی آن ها می تواند روح زندگی را در شما بیدار کند؛ شما قدرتی منحصر به فرد در دیدن و ادراک آن قسمتی از یک شیء یا فرد دارید که دیگران قادر به دیدن آن نیستند این امر از شما یک قاضی ویژه شناخت شخصیت می سازد، یک فرد باهوش و تیزبین و یک خریدار سختگیر و جدی و البته شخصی هستید که به هیچ عنوان نمی توان به او دروغ گفت!

 

شیرینی های کشمشی و گردویی با طعم دارچین و...: شما یک ماجراجوی واقعی هستید؛ افرادی که عاشق مزه ها و طعم های نامعمول و در عین حال خوب هستند، هیچ گاه از امتحان کردن یک مزه خاص نمی هراسند و شاید به همین دلیل تن به ریسک های واقعی در زندگی می دهند، کودکان عاشق شما هستند، زیرا شما همیشه در صدر جدول برای انجام یک کار خطرناک هستید و بزرگسالان هم شما را دوست دارند

 

زیرا زمانی که با شما هستند، آن ها را زیر بارانی از خاطرات زیبا، ماجراجویی ها و رفتارهای منحصربه فرد قرار می دهید که باعث به وجود آمدن احساس عالی و پر از تازگی و طراوت در آن ها می شوید!

 

شیرینی های خانگی با طعم کاکائو و نارگیل: شما بسیار مهربان و البته ساده دل هستید؛ این شیرینی های ساده و در عین حال خوشمزه، شما را به یاد روزهای خوب گذشته می اندازد و به خاطر همین است که شماعاشق آن هستید؛ شما به یاد گذشته ها بسیار دلتنگ می شوید و هر لحظه از خاطرات خود را در حد توان حفظ می کنید، ارزش هر لحظه گذشته برای شما برابر با یک موفقیت کاری است از آلبوم عکس تا نخستین نقاشی، شما تاریخچه یک فامیل را با خود یدک می کشید البته این به این معنا نیست که شما در گذشته زندگی می کنید، شما در حال زندگی می کنید و خاطرات نوینی را با دوستان و آشنایان خود می سازید!

 

شیرینی های مربایی (انجیر، آلبالو و...): شما مصمم و بااراده هستید؛ افرادی که عاشق این نوع شیرینی هستند، بسیار تمایل دارند بزرگسالانی مسئولیت پذیر باشند، یک مدیر استثنایی که به خانه نرسیده، به صورت حساب ها و نامه ها رسیدگی می کند. آماده شدن برای آینده و حوادث غیرمنتظره، تمام انرژی و تلاش شما را می گیرد اما فراموش نکنید در ازای کار سختی که انجام می دهید، سرمایه لازم را نیز برای زندگی خود پس انداز کنید. مزه شیرین این شیرینی، همیشه شیرینی یک زندگی راحت و بی دردسر را برای شما تداعی می کند.

 

● این تست چه مشکلی دارد؟

 

پس نتیجه می گیریم: اگر شما شیرینی دوست دارید، حالا هر نوع شیرینی با هر طعمی، سرشار از خصوصیات خوب شخصیتی هستید و بدی در شما راهی ندارد!

 

واقعا چه کسی است که از شیرینی ها خاطره ای خوش نداشته باشد؟ مگر غیر از این است که شیرینی را در مهمانی ها و جشن ها مصرف می کنید؟ یا وقتی که خوشحالید یا مناسبت خوشحال کننده ای در پیش است، شیرینی می خرید و کام خودتان و بقیه را شیرین می کنید؟ آیا شیرینی سنبلی از شادی برای شما نیست؟ ترجیح طعم های مختلف در شیرینی به ذائقه شما برمی گردد نه شخصیت شما! اگر شما یک طعم رابه طعم های دیگر ترجیح می دهید به علت عادت به نوع مزه هایی است که با آن بزرگ شده اید یا طعم هایی که در جامعه و فرهنگ شما وجود دارد یا فیزیولوژی بدن شماست که البته آن هم در طول زمان تغییرمی کند، مثلا ممکن است شما در گذشته شیرینی های تر و خامه ای را ترجیح می داده اید اما بعدها به هر علتی مثلا رژیم غذایی، شروع به مصرف شیرینی های خشک کرده اید، بنابراین کم کم ذائقه شما تغییرکرده و به شیرینی های خشک عادت می کنید. آیا این بیانگر این است که شخصیت شما هم تغییر می کند؟ واقعا از لحاظ عقلانی و علمی، صحیح است که با شیرینی ها، شخصیت افراد را پیش بینی کنیم؟ آن هم نه با همه انواع شیرینی، بلکه فقط با چند نوع محدود آن! اگر کسی نوع های دیگری از شیرینی ها را دوست دارد و ترجیح می دهد، در کجای این طبقه بندی قرارداشته و جا می گیرد ؟ اگر پیشگویی شخصیت براساس ذائقه درست هم باشد و تستی بخواهد با توجه به ذائقه، خصوصیات انسان ها را طبقه بندی کند، حتما باید تمام انواع آن خوراکی خاص را در نظر بگیرد و به چند طعم محدود بسنده نکند. البته فرهنگ های مختلف و عادات غذا خوردن در هر فرهنگ و جامعه ای را در نظر بگیرد که آن هم شامل سال ها تحقیق و مطالعه و جمع آوری اطلاعات جامع است که حاصل این تحقیقات، مسلما در یک تست کوچک نمی گنجد

 

در ادامه شاید جالب باشد که شوخی کوچکی با شما بکنیم، حالا که با شیرینی پی به شخصیت خود برده اید و شیرینی زندگی در رگ های تان جریان دارد، نظرتان در مورد تستی برای سنجش احساس فناپذیری چیست؟ واقعا چقدر با احساس فناپذیری خود کنار آمده اید؟ تستی برای شما داریم که با آن می توانید بفهمید چقدر با این مسئله کنار آمده اید که بالاخره روزی از دنیا می روید؟

 

● چقدر با مرگ کنار آمده اید؟

 

جاودانگی برای هیچ کس وجود ندارد، پس چه بهتر، همان طور که شیرینی زندگی را درک می کنیم، تلخی مرگ را نیز در کنار آن بپذیریم.

 

این تست شامل ۱۹ سوال است که شما می توانید، جواب موافق یا مخالف بدهید، در صورتی که مطمئن نبودید، می توانید نمی دانم را انتخاب کنید، سعی کنید تا آنجا که ممکن است کمتر از کلمه نمی دانم استفاده کنید، زیرا این حالت نشان دهنده عدم قضاوت و تصمیم گیری مثبت یا منفی شماست.

 

در مقابل هر عبارت یکی از این ۳ عبارت را می توانید بنویسید: موافق مخالف نمی دانم

 

● نمره گذاری

 

از سوال یک تا ۱۰ به هر پاسخ مخالف ۲ امتیاز، به هر پاسخ نمی دانم یک امتیاز و به پاسخ های موافق نمره ای ندهید.

 

از سوال ۱۱ تا ۲۰ به هر پاسخ موافق ۲امتیاز، به هر پاسخ نمی دانم یک امتیاز و به پاسخ های مخالف امتیازی ندهید.

 

بالاترین حد نمره ۴۰ خواهد بود، هر چه نمره شما بالاتر بوده و به ۴۰ نزدیک تر باشد، بیانگر این است که شما با احساس فناپذیری خود کنار آمده و آن را پذیرفته اید، نمره پایین تر بیان کننده عدم پذیرش احساس فناپذیری در شماست.

 

یکی از دلایلی که می توان برای نمره پایین آوردن شما در این تست بیان کرد، این است که ممکن است شما دچار اضطراب وجودی باشید. اضطراب وجودی به شما احساس پریشانی و پوچی می دهد؛ شما درفعالیت های روزانه خود معنا و مفهومی پیدا نمی کنید و احساس سرگشتگی می کنید؛ شما با احساس فناپذیری خود آشتی نکرده اید در حالی که سعی می کنید فکر مرگ نهایی را از ضمیر ناخودآگاه تان بیرون کنید

 

اما فهم این موضوع که فناپذیرید با شماست؛ اگر بخواهید زندگی کاملی داشته باشید و به توانایی های بالقوه خود دست پیدا کنید باید به درکی درونی و واقعی از مرگ برسید. تصور مرگ، تصوری کشنده است واگر بخواهید زندگی تان معنا داشته باشد باید وجود مرگ را بپذیرید این پذیرش شما را قادر خواهد ساخت تا تصوری حیات بخش را به دست آورید، تصوری که شما را قادر می سازد لذت زندگی را دریابید.

 

نمره بالا در آزمون نشان دهنده این است که شما اضطراب کمتری نسبت به مرگ داشته و هدف قوی تری در زندگی دارید؛ زندگی شما معنادار و هدفمند است و راه های متفاوتی برای رسیدن به معنا و هدف درزندگی وجود دارد و کلید اصلی در دور بودن از موانعی است که شما را از ارتباط با دیگران یا برای تلاش رسیدن به اهداف تان بازمی دارد؛ این به عهده شماست که بهترین راه را برای تجربه معنا و مفهوم درزندگی تان پیدا کنید.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction