No result.

 

پرده کرکره

با انتخاب پرده کرکره ی مناسب می توانید یک محیط آرام ، زیبا با قابلیت تنظیم نور را تجربه کنید. گروه تخصصی پازل ستاپ در این زمینه ارائه دهنده ی مدل ها و طرح های مختلف پرده کرکره می باشد.

انواع پرده کرکره های ارئه شده :

۱. پرده کرکره آلومینیومی ( در قطرهای های ۵۰،۳۵،۲۵،۱۶ میلیمتری) 
۲. پرده کرکره چوبی ( در قطرهای ۲۵، ۳۵، ۵۰ میلیمتری) 
۳. پرده کرکره شید رول در طرح و مدل های مختلف 
۴.پرده کرکره غلتکی یا زبرا در طرح و مدل های مختلف 
۵. پرده کرکره رولی در طرح و مدل های مختلف 
۶. پرده کرکره لوردراپه یا عمودی در طرح و مدل های مختلف

پرده کرکره
پرده کرکره آلومینیومی-Aluminum blinds
bullet 

پرده کرکره آلومینیومی Aluminum blinds

پرده کرکره آلومینیومی در قطر های مختلف از جمله ۱۶، ۲۵، ۳۵ و۵۰ میلیمتری عرضه می شود که این تنوع درقطرهای آن امکان این را به شما می دهد از این نوع پرده کرکره در جاهای مختلف همچون پنجره های محیط های اداری (اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی،کارشناسی... و حتی درپارتیشن های اداری) و ما بین پنجره های دوجــداره استفـاده نمایید. یکی خصوصیات برجسته ی این نوع پرده کرکره همسانی بالا با محیط اداری است و همچنین ظاهری رسمی و مدرنی را به فضای شما می بخشد. از جمله ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بسیار بالای تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که موجب بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود و رنگ بندی متنوع آن دایره انتخاب شما را وسیع می نمایدتا با توجه به سلیقه ی شخصی و در نظر داشتن هارمونی چیدمان فضایتان رنگ مناسب با آن را انتخاب نماید. برای تمیز کردن پرده کرکره های آلومینیومی ابتدا باید اسلاید ها را ببندید و سپس با گردگیردستی یا یک پارچه ی نرم ، گرد و خاک موجود را از بین ببرید و در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمایید

bullet 

امکان تولید پرده کرکره آلومینیومی در کالیته های مختلف رنگی

امکان تولید پرده کرکره آلومینیومی در کالیته های مختلف رنگی
پرده کرکره های چوبی
bullet 

پرده کرکره های چوبی Wood blinds

این نوع پرده کرکره قابلیت بالایی در کنترل کامل نور محیط و میزان دید دارند بنابراین گزینه ایده آلی برای کنترل نور خورشید و حفظ حریم خصوصی می باشند. به دلیل استفاده از چوب های مرغوب و سخت همچون گردو ، بلوط ، افرا و غیره این نوع پرده دارای طول عمر زیاد بوده و تنوع رنگی بالای آن به کارفرما اجازه آن را می دهد که قدرت انتخاب بالایی با توجه به فضای خود داشته باشد و از طرفی وجو د رنگ های خاص در این نوع از پرده کرکره ها موجب ایجاد فضای منحصر به فردی می شود و همچنین استفاده از چوب های ساده را برای فضاهایی همچون آشپزخانه و حمام توصیه می کنیم و در صورت تمایل به داشتن فضایی با ظاهری کاملا طبیعی می توانید از چوب های بامبو با همین مکانیزم استفاده نمایید. نظافت پرده های چوبی به راحتی با یک پارچه نرم و تمیز امکان پذیر می باشد اما در صورت وجود گرد و خاک زیاد می توان از پارچه مرطوب استفاده نمود که این روش به صورت مدام و با پارچه خیس توصیه نمی شود زیرا به مرور زمان موجب پیچ و تاب در چوب شده و اینگونه پرده کرکریتان معیوب می شود و همچنین از استفاده کردن مایه های شونده برای تمیز کردن آن اکیدا خودداری شود.

bullet 

پرده کرکره های چوبی

پرده کرکره های چوبی در کالیته های مختلف با انواع طرح رگه های چوب طبیعی و مصنوعی عرضه می گردد.

پرده کرکره های چوبی
  پرده سیلویت
bullet 

پرده سیلویت

ساخت و ساز مبتکرانه این نوع پرده برای ایجاد سایه روشن در فضا مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد تا با متریال پارچه فضای گرمی را برای خود فراهم کنند.

bullet 

پرده سیلویت

استفاده از پرده کرکره ی سیلویت برای ایجاد سایه روشنی لطیف با تنوع بی پایانی از حالات

 پرده سیلویت
 پرده کرکره زبرا
bullet 

پرده کرکره زبرا

پرده کرکره های زبرا تشکیل شده از دو اسلاید پارچه به صورت نوار افقی می بــــاشد که به صورت غلتکی می توان نور داخل فضا را تنظیم نمود و یا فضایی کاملا خصوصی را برای خود ایجاد کرد این نوع پرده کرکره برای پوشش مساحت وسیع مورد استفاده قرار می گیردو همچنین با تنظیم کردن آن می توان سایه و روشن زیبایی به فضا بخشید و محیطی گرم و زیبایی را داشت.

bullet 

پرده کرکره زبرا

پرده کرکره زبرا یا رولی می تواند پوشش شگفت انگیزی برای پنجره های شما محسوب شود.

 پرده کرکره زبرا
 پرده شید رول
bullet 

پرده شید رول

کاربرد اصلی این نوع پرده کرکره در پنجر های وسیع می باشد که با پایین آوردن آن یک صفحه ی شفاف و زیبایی را به فضا می بخشد که این صفحه به دلیل یک دست بودن آن قابلیت دکوراتیو شدن را دارا است یعنی می توان تصویر دلخواه خود را روی آن چاپ کرد و آن را تبدیل به یک قاب عکس شفاف نمود.

bullet 

متریال پرده کرکره

یراق آلات پرده کرکره های پازل ستاپ از کشورهای سوئد، ترکیه وتایوان تهیه می شود. 
و همچنین اسلت ها و جنس پرده ها از مرغوب ترین برند های ترکیه و تایوان می باشد.

گارانتی محصول 
پازل ستاپ محصولات خود را پس از نصب تا یک سال گارانتی می نماید.

متریال پرده کرکره
  پرده کرکره عمودی   vertical blinds
bullet 

پرده کرکره عمودی vertical blinds

پرده لوردارپه یا پرده کرکره ی عمودی، اسلاید های آن عمودی نصب شده و جمع شوندگی آن به صورت افقی می باشد که این نوع پرده کرکره ها برای پنجره های وسیع مناسب بوده و همچنین با کالیته ی رنگی بالا می توان هارمونی خاصی به فضا ببخشد و از جمله ویژگی های آن چاپ تصویر دلخواه بر روی آن است که به کارفرما امکان این را می دهد یک تصویر زیبا در محیط خود داشته باشد.

bullet 

پرده کرکره آلومینیومی پرفراژ

تفاوت این نوع پرده کرکره با پرده کرکره ها آلومینیومی ساده این است که پرده کرکره های آلومینیومی ساده فضا را برای شما کاملا پوشش داده و یک محیط کاملا خصوصی را برایتان فراهم می کند اما پرده کرکره ی پرفراژ میزان نور بیشتری را وارد فضا کرده و محیطی نیمه خصوصی برایتان ایجاد میکند و اینچنین شما می توانید پرسپکتیو زیبایی از مناظر بیرون داشته باشید.

پرده کرکره آلومینیومی پرفراژ
انتخاب پرده کرکره
bullet 

انتخاب پرده کرکره

با انتخاب پرده کرکره ای هم رنگ با فضا می شود آن را از دید به صورت هدفمند خارج نمود و فضایی یک دست را ایجاد کرد که موجب برجسته شدن سایر عناصر دکوراسیون داخلی می شود.

bullet 

پرده کرکره متناسب با رنگ دکور موجود

در نظر گرفتن پرده کرکره هایی متناسب با رنگ دکور موجود، زیبایی خاصی در فضا ایجاد می کند به طور کلی پرده در دکوراسیون عنصر متحرک شمرده شده وبا توجه به کاربری مورد انتظار، حالات و کاربرد های متفاوتی به فضا می بخشد.

پرده کرکره متناسب با رنگ دکور موجود
سایزهای پرده کرکره
bullet 

سایزهای پرده کرکره

در انتخاب قطر ها و سایزهای پرده کرکره می بایست به ابعاد قاب ها و تقسیم بندی عرضی و ارتفاع سقف توجه کامل داشت چرا که استفاده از پرده کرکره ی آلومینیومی یا چوبی با قطر های نا متناسب با ابعاد محیط پیرامون از زیبایی تناسبی فضا کاسته و آن را به صورت یک عنصر اکسترنال و نا همگون نمایان می سازد ولی در مواردی استفاده از پرده کرکره با سایز بزرگ برای پنجره های کشیده مناسب می باشد.

bullet 

کاربرد پرده کرکره ی آلومینیومی

پرده کرکره ی آلومینیومی کاربرد های متنوعی داشته و در اکثر فضاهای اداری ، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction