No result.

 

اگر می‌خواهید به خرید قاشق وچنگال بروید، بدانید که در بازار کشورمان برند‌های مختلفی برای قاشق و چنگال وجود دارد که این برندها هم خارجی و هم داخلی هستند.

 

این که چه برندی را انتخاب می‌کنیم مهم نیست، اما باید توجه داشته باشیم امروزه همه سرویس‌های قاشق ‌و چنگال باید به گونه‌ای باشند که بتوان آنها را برای شست‌وشو در ماشین ظرفشویی قرار داد به‌طوری‌که آسیب نبینند. در این خصوص هرچه جنس قاشق ‌و چنگال محکم‌تر و مقاوم‌تر باشد، بهتر است. سرویس‌های قدیمی ساخته شده از استیل سبک و نازک و دارای دسته‌های چوبی، برای قراردادن در ماشین‌های ظرفشویی امروزی مناسب نیستند.

 

پیشتر سرویس قاشق ‌و چنگال، از یکسری قاشق ‌و چنگال غذاخوری اصلی ‌همراه یک سرویس مخصوص دسرخوری، چایخوری و مرباخوری و کارد و چنگال کیک‌خوری تشکیل شده بود، اما امروز انواع کفگیر، ملاقه، قاشق‌های مخصوص سوپ و بستنی و گیره سالاد آنها را همراهی می‌کند.

 

تکه‌های مختلف یک سرویس قاشق‌ و کارد و چنگال با هر سبکی که باشد، چه مدرن و چه آنتیک، تاثیر زیادی بر جلوه چیدمان میز می‌گذارد، اما امروزه، کمتر پیش می‌آید از سرویس‌های کامل کارد و چنگال برای سرو غذا در یک ضیافت شام استفاده ‌شود و اغلب افراد از کارد و چنگال و قاشق غذاخوری و چایخوری به شکل معمول خود استفاده می‌کنند.

 

عرضه قاشق و چنگال به شکل عددی، دستی، جیبی، 12، 24، 30، 92، 136،124، و 148 پارچه با جعبه چوبی و چرمی و کنسول‌های ویژه صورت می‌گیرد.

 

با وجود این یک ست 12 نفره قاشق و چنگال مرکب از 12 عدد قاشق غذاخوری، 12 عدد چنگال غذاخوری، 12عدد کارد غذاخوری، 12 عدد قاشق مرباخوری، 12عدد چنگال میوه‌خوری، 12 عدد کارد میوه‌خوری، 12 عدد قاشق چایخوری، 12 عدد قاشق شربت‌خوری، 12 عدد قاشق بستنی‌خوری،12 عدد قاشق سوپخوری، قاشق سرو خورشت، کارد ماهی، چنگال ماهی، کارد استیک، کارد سرو کیک، 2 کفگیر برنج، 2 ملاقه سوپ، ملاقه سس، قاشق و چنگال سالاد، گیره قند و شیرینی، قاشق عسل و قاشق شکر است.

 

قیمت یک سرویس قاشق و چنگال تولیدی با برند‌های داخلی حدود یک میلیون تومان که این قیمت در برندهای خارجی به ترتیب نوع و جنس و مارک از 2.5 میلیون تومان به بالاافزایش می‌یابد.

 

اگر قاشق و چنگال دم‌دستی نیاز دارید بهتر است آنها را به صورت عددی تهیه و به تعداد مورد نیاز خود آنها را خریداری کنید. توجه کنید برخی از اجزای سرویس‌ها کمتر به کار می‌آیند و شاید اصلا در زندگی روزمره مورد نیاز نباشند.

 

بسیاری از خانم‌ها معتقدند سرویس‌های کنسولی خیلی شیک‌تر از سرویس‌های سامسونیتی است و سرویس‌های سامسونیتی در کابینت آشپزخانه بسختی جابه‌جا می‌شوند، ولی باید در نظر داشته باشید اگر منزل شما فضای کافی برای این سرویس کنسولی ندارد از خرید آن خودداری کنید. در عین حال در نظر داشته باشید از نمایندگی‌هایی خرید کنید که ضمانت و گارانتی لازم رابرای محصولات خود داشته باشند.

 

نباید فراموش کرد که تمیزی قاشق و چنگال به نوبه خود بسیار با اهمیت است. بهترین قاشق و چنگال‌ها در صورتی که لک و جرم داشته باشند، اشتها را کور می‌کنند.

 

یکی از مؤثرترین روش‌های تمیزکردن قاشق و چنگال استفاده از جوش‌شیرین، نمک و آبجوش است. در یک ظرف، دو قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با نمک و آبجوش مخلوط کنید. داخل ظرفشویی را با استفاده از ورقه‌های آلومینیومی پوشانده و قاشق‌ها و چنگال‌ها را در سینک ریخته و ترکیب جوش‌شیرین، نمک و آب را روی آن ریخته و به مدت سه دقیقه صبر کنید و بعد آبکشی کنید. همچنین برای این‌که وقتی قاشق و چنگال خود را می‌شویید، برای جلوگیری از لکه‌ آب روی آنها و ضدعفونی قاشق و چنگال می‌توانید از کمی سرکه سفید استفاده کنید و با یک تکه پارچه آن را تمیز و هم ضدعفونی کنید.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction