No result.

 

انواع اتیکت

 


 

ما درک می کنیم تفاوت میان انواع اتیکت برای شما گیج کننده است. در ذهن شما ممکن است سوالاتی در مورد اتیکت ها پیش بیاید مثل : کدام نوع اتیکت اغلب رایج تر است؟ کدام نوع اتیکت سریعتر تولید می شود و در مدت زمان کمتریبه دست من می رسد؟ اتیکت چاپ و اتیکت حک شده خیلی شبیه هم هستند، تفاوت میان آن ها چیست؟

 

اتیکت بافت


 

 

اتیکت پارچه ای بافت

اتیکت بافت دوام بیشتری در برابر شستشوی دستی و ماشینی دارند. این نوع اتیکت بالاترین کیفیت را در میان سایر اتیکت ها داراست. این نوع اتیکت دردوجنس تافته و ساتن موجود می باشد. قیمت تمام شده اتیکت بافت بیشتر از سایر مدل هاست.اما دوام و ماندگاری آن بیشتر است .

 

اتیکت چاپ


 

 

تولیداتیکتهای پارچه ای از یک تکه پارچه معمولی شروع می شود. از جوهر طراحی برای چاپاطلاعات برروی پارچه استفاده می شود. این نوع اتیکت معمولا برای نمایش اطلاعات و دستورالعمل شستشو و همچنین برای اتیکت هایی که طرح آن های بسیار کوچک و یا پیچیده است مورد استفاده قرار می گیرد. هر طرح و یا متنی را می توان برروی پارچه چاپ کرد: نمایش آرم لباس یا نام تجاری یا دستورالعمل شستشو و همچنین سایز لباس مثل Xl .
چاپ اتیکت مقاومت زیادی در برابر شستشوی ماشینی ندارد و با گذشت زمان کمرنگ می شود.

 

اتیکت حک شده



تولیداتیکت حک شده یا برجسته نیز با یک تکه پارچه شروع می شود. اما  به جای چاپبا جوهر برروی پارچه، با استفاده از قالب طرح موردنظر برروی پارچه به همراه رنگ حک می شود . طرح ایجاد شده در این نوع اتیکت 100% دائمی است و به هیچ وجه پاک نمی شود.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction