.

 

لوله های پلی اتیلن یکی از دسته لوله هایی است که در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله دارای ویژگی های مثبتی نظیر عدم فاسد شدگی، استقامت بالا در برابر فشار زیاد، استقامت در زیر خاک، عدم نشتی، و… حدود ۵۰ سال است طراحی شده و مورد استفاده و تایید متخصصان قرار گرفته است.

 

لوله پلی اتیلن

 

این لوله به دلیل اینکه دارای مواد ویسکوالاستیک است دارای انعطاف است و بعد از مدتی با نشان دادن خزش از خود تغییر شکل پیدا می کند. البته تغییرات پلی اتیلن بر اساس زمان، فشار و حرارت مخصوص دچار تغییر می شود که این تغییرات از هر نوع پلاستیکی انتظار می رود. در آزمایشاتی که روی این لوله ها انجام می شود در واقع با فاکتور ایمنی این مدت زمان مشخص می شود. ویژگی های این لوله به شرح زیر می باشد :

 

این لوله دارای خزش و استحکام کششی است و بدین معنی که بعد از مدتی تغییرشکل می دهد و این از همه مواد پلاستیکی انتظار می رود. ویژگی دیگر این لوله این است که به صورت خمشی بارگزاری می شود و دارای مقاومت فشاری است. لوله پلی اتیلن با محیط زیست دوست است و سازگاری زیادی دارد. مواد شیمایی روی این لوله تاثیر گذاری ندارند و مقاوم است. این سازه به راحتی قابل حمل است و شما می توانید در هر شرایطی آن را حمل کنید. از جمله ویژگی های دیگر این لوله به شرح زیر است

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction