No result.

 

شرایط کلاه مناسب چیست

علاوه بر کرم زدن، برای حفظ زیبایی و همچنین سلامت پوست بویژه در فصل تابستان و روزهای گرم سال، کارهای دیگری نیز باید انجام داد. کارهایی که با انجام آنها می‌توانیم بهتر و بیشتر‌ از پوست‌مان مراقبت کنیم. برخی از این رفتارها بسیار هم ساده و آسان است، اما متاسفانه همه خانواده‌ها به آنها کمتر توجه می‌کنند. به عنوان نمونه می‌توان به استفاده از کلاه‌های لبه‌دار در روزهای گرم و آفتابی اشاره کرد. این رفتار ساده می‌تواند از رسیدن بخش عمده‌ای از نور و اشعه مضر خورشید به پوست صورت جلوگیری کند.

فرهنگ کلاه سر گذاشتن را بیاموزیم
به نظر می‌رسد هنوز در کشور ما استفاده از کلاه در روزهای گرم و آفتابی به یک فرهنگ تبدیل نشده است که امیدواریم در هر خانه و با حمایت رسانه‌ها بتوانیم در حوزه پوشش‌های تابستانی به این نقطه برسیم. پس از این مورد آنچه مهم است این‌که بدانیم برای خرید یک کلاه مناسب و استاندارد باید به نکاتی نیز توجه کنیم و به این باور برسیم که برای همه افراد خانواده کلاه فقط وسیله‌ای تزئینی نیست. با همین تعریف کوتاه و ساده متوجه می‌شویم بسیاری از کلاه‌های موجود در بازار برای مراقبت از پوست سر و صورت مناسب نیستند.

یک کلاه مناسب چه ویژگی دارد 
طراحی یک کلاه مناسب تابستانی باید به گونه‌ای باشد که 
سایه حاصل از آن تمام صورت، گردن و گوش‌ها را بپوشاند. 
همچنین بهتر است در این روزهای گرم از کلاه‌هایی که
 رنگ روشن دارند استفاده کنیم چرا که این رنگ‌ها کمتر گرما را جذب می‌کند. کلاه‌هایی با رنگ‌های تیره به دلیل جذب حداکثری گرما، حرارت پوست سر و صورت را بشدت بالا می‌برد.
یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب یک کلاه تابستانی جنس آن است. به این معنا که کلاه علاوه بر پوشش دهی کامل، باید از جنسی ساخته شده باشد که باعث گردش جریان هوا شود. بر این اساس کلاه‌هایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند نسبت به مدل‌های نخی یا دیگر الیاف طبیعی، گرمای بیشتری ایجاد می‌کنند.

بچه‌ها را به کلاه عادت دهیم
در همه خانه‌ها توجه جدی به بچه‌ها می‌شود؛ پس یادمان باشد پوست آنها هم بسیار حساس‌تر از بزرگسالان است؛ بنابراین در این فصل به مراقبت بیشتر احتیاج دارند. مادرها و پدرها باید یادشان باشد ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان را همراه داشته و در فواصل زمانی معین از آن استفاده کنند. همچنین کلاه‌های مناسب برای کودکان موجب کمترشدن آسیب‌های پوستی می‌شود.
کلاه‌های مناسب کودکان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است؛ پس سعی کنید با خرید نوعی که مورد توجه کودک باشد او را ترغیب به استفاده از کلاه کنید.

کلاه‌های تمیز بهتر سر ما می‌روند
در فصل گرما همه افراد خانواده بیشتر از روزهای دیگر سال عرق می‌کنند و یکی از قسمت‌های بدن که به سرعت در عمل تعریق شرکت می‌کند، سر انسان است. از سوی دیگر کلاه هم مانند لباس در معرض دود، گرد و خاک و... قرار دارد. به دلیل آمیخته‌شدن عرق با آلودگی‌های معلق در هوا لازم است هفته‌ای یک تا دو بار کلاه خود را بشویید.

Smartsupp Live Chat

 

 

 

 

نماد اعتماد ملی

نماد اعتماد ملی 1402

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction